samedi 30 mars 2013

Cluj-Napoca travelbook

for this sunny saturday because you, dear readers, seem to like my drawings... i show you some extracts of my Romanian travelbook...







drawings by Cez

Happy long Easter weekend!!!!

10 commentaires:

  1. Of course- we LOVE your drawings Christine-just fantastic. They should be published travel journals-so wonderful. Happy Easter lovely :-) x

    RépondreSupprimer
  2. Oh que j'aime ! Tes dessins et ton écriture ont un sacré caractère.

    RépondreSupprimer
  3. Magnifique ! Et le taxi qui s'envole me rappelle furieusement les rues défoncées de Bucarest !

    RépondreSupprimer
  4. C'est ca on est bien sur du "sketch city trip"... on va s'organiser ;)
    la bise pernoise
    L A U

    RépondreSupprimer
  5. wow
    yes - I love your drawings!!!

    best wishes
    Open^house

    RépondreSupprimer
  6. J'adore, j'adore, j'adore! Comment ai-je pu passer à côté de tes dessins alors que je suis ton blog depuis un moment!
    On en veut plus!!!!! Allez, stp... =)

    RépondreSupprimer
  7. love love love your travel book, and your drawings! awesome!!!! keep on!
    cheers! from Argentina!

    RépondreSupprimer
  8. I love your travel book-you are so talented!

    RépondreSupprimer
  9. It is very interesting content in the article is very good.









    สูตรบาคาร่า

    RépondreSupprimer